Windows Server 2012 do pobrania


Nie wiem jak Wy, ale ja wlasnie na dzisiejsza premiere czekalem najbardziej. Wsród calkiem ciekawego portfolio nowosci pokazywanych w 2012 roku przez Microsoft, wlasnie Windows Server 2012 dla mnie osobiscie jest produktem najciekawszym. Spora ilosc zmian (opisana miedzy innymi w bezplatnym ebooku, nowsza wersja dostepna za tweeta) sprawia, ze jest sie czego uczyc. Od IPAM poczawszy, poprzez PowerShell 3.0 na nowym Hyper-V skonczywszy. Niektórzy zdawali juz nawet egzaminy z tego serwera i po sobie samym moge ocenic, ze pytania (a wiec i zmiany) sa nietrywialne, co sprawia, ze przed nami duzo nauki i dluga droga do dobrego poznania nowego serwera.

Jezeli ktos jest cierpliwy – polecam poswiecony zmianom dzial na portalu TechNet.

Dla pozostalych, glównie subskrybentów MSDN/Technet wlasnie zaczyna sie dlugi wieczór i nieprzespana noc 😉

Pobieranie czas zaczac!

Autor: Grzegorz Tworek [MVP]

Comments (0)

Skip to main content