Migracja


Jak pewnie juz wiecie (albo i nie), ostatni tydzien minal technetowym blogerom pod znakiem migracji. Pewne rzeczy znikly bez sladu inne nagle sie pojawily nie do konca wiadomo dlaczego, jeszcze inne czekaja spokojnie na wyprostowanie.

Nie znam od strony technicznej platformy, na której blogi sa utrzymywane, ale wierze, ze jezeli ktos mówi, ze nie dalo sie plynniej przejsc na nowsza wersje, to faktycznie nie moglo to byc takie proste.

W kazdym razie spiesze doniesc, ze blog zyje, zyc bedzie i ze od strony platformy powinno byc teraz tylko lepiej. Od strony merytorycznej tez obiecuje nie przestac sie starac.

Autor: Grzegorz Tworek [MVP]


Comments (4)

  1. Anonymous says:

    @Amandi: Ta autopromocja wynika trochę z mechanizmu bloga. Bo każdy post napisany przez Grześka był/jest oznaczany tagiem "Grzegorz Tworek". A że Grzesiek dużo pisze to i tag jest duży na tle wszystkich innych 🙂

    @GT: No to teraz powinno już być z górki z logowaniem 🙂

  2. Anonymous says:

    U Ciebie przynajmniej tej żółci nie ma. 😀 A  w tagach widzę, że sobie autopromocję robisz…? 😛  

  3. Rem-8 says:

    No ja mam nadzieję, że tak będzie 🙂

  4. GT says:

    Tak naprawdę, to cały czas nie umiem się zalogować i przestawić… może dlatego czegoś nie ma 😉

    A co do autopromocji? No niby się staram cały czas, ale w miarę mało agresywnie… i nie do końca wiem, co masz na myśli.

Skip to main content