SteveB i społeczność IT w 3D


Pisałem już o webcaście ze spotkania ze Steve’em Ballmerem, a tymczasem mam dla Was kolejną niespodziankę.

Poniżej możecie obejrzeć trójwymiarową galerię zdjęć ze spotkania. Po galerii można się poruszać w 3 wymiarach – mam nadzieję, że dzięki temu poczujecie się tak jakbyście tam byli.

Galeria pokazuje praktyczne wykorzystanie naszej darmowej technologii PhotoSynth. Dodam tylko, że aby stworzyć taką galerię – musiałem tylko pokazać katalog na dysku ze zdjęciami a sam PhotoSynth zrobił za mnie całą resztę.

image

Proponuję od razu przełączyć się na pełny ekran (klawisz f) a później albo poruszać się klikając myszą (lub też przesuwając ją z wciśniętym lewym przyciskiem) albo korzystać ze strzałek na dole ekranu.

Całość można też obejrzeć przy wykorzystaniu Direct 3D Viewera, w którym trochę wygodniej obracać wszystkie sceny.

Dwa ogłoszenia “przy okazji”

Korzystając z okazji, że już coś piszę po nocach to chciałem Wam powiedzieć o dwóch rzeczach.

Po pierwsze jutro (patrząc na zegarek to właściwie już dziś) wybieram się do Lublina na Lubelskie Dni Informatyki. To 3-dniowa konferencja dla około 400 osób z tematyki ogólno pojętego IT.

Ja będę miał okazję opowiedzieć tam o wirtualizacji i tym o co tyle szumu w tym temacie. Chętnych do obejrzenia mojej sesji zapraszam na KUL na 13:30.

No a po drugie. Od dziś (nie)stety jak ktoś zapyta mnie o wiek, to będę musiał zaczynać mówić z trójką na początku. Więc “dwadzieścia… n” już nie wróci.

Comments (6)

  1. @Lukather: Ewangelista – skad tytul – nie mam pojęcia. Ale pewnie stąd co jest moją codzienną pracą. Czyli z jednej strony jak ten ewangelista mam opowiadać o tym co uznaję za ciekawe i warte przekazania dalej.

    Mam też z drugiej strony słuchać dobrze tego co moje "owieczki" mówią (na co narzekają, co chwalą, z czym mają problemy), ale też moze co wazniejsze – reagować na to co mówią.

    Mam być trochę takim pomostem pomiędzy "wielką korporacją" a ludźmi, którzy na codzień korzystają z produktów tej korporacji i miewają z nimi lepsze lub gorsze dni.

  2. xd says:

    3ka na początku to faktycznie prawdziwa … masakra ; )

    najlepszego

  3. Feel says:

    Byłem na Lubelskich Dniach Informatyki i muszę przyznać, że nawet sporo ciekawych, nowych rzeczy z twojej sesji się dowiedziałem.Tak trzymać:)

    Ba, nawet osobiście miałem wreszcie okazję Cię Mariusz  poznać i podziękować za pendrive’a 🙂

    Pozdrawiam

  4. Amadeusz says:

    Galeria fajna. 🙂

    A Tobie życzę przynajmniej kolejnych 30 lat. Impreza pewnie będzie (była?) na całego. Wszystkiego najlepszego!

    P.s. Jakoś swojej "trójki" nie pamiętam zbyt dobrze… 😀

  5. Lukather says:

    Mam takie nieśmiałe pytanie – kto to jest Evangelista skąd taki tytuł notabene kulturowo związany z ideologią religijną. Tak powiem jakby ktoś mi dal taką wizytówke podczas rozmowy biznesowej to miałbym mieszane uczucia. Co do Ballmer-a – świetny sprzedawca.

    🙂

  6. Widze, że urodziny obchodzimy tego samego dnia:) STO lat!

    BTW: to ja jeszcze ciesze się z 2:)

Skip to main content