Windows Server 2008 R2 Reviewers Guide

Udostepniono techniczna dokumentacje Windows Server 2008 R2 Reviewers Guide, kt贸ra jest przegladem funkcjonalnosci dodanej w Windows Server 2008 R2. Zostaly w niej pokazane scenariusze wykorzystania i zalety wykorzystania nowej wersji.  Windows Server 2008 R2 Reviewers Guide

1

Windows Server 2008 R2 – pierwsze oficjalne informacje

Pisalismy ostanio ze juz niedlugo zacznie sie wysyp informacji o R2. Wysyp moze sie jeszcze nie rozpoczal ale pierwsze oficjalne informacje juz sa. Powstala podstrona dotyczaca Windows Server 2008 R2. Niestety wchodzac coraz glebiej otrzymuje sie informacje o R1 馃檨 Na pewno warto tam zagladac. Polecam takze interesujacy wpis na blogu Windows Server Division gdzie…

1

przesiadka na 64 bity – po polsku

Dopiero co podlinkowalem artykul zwracajacy uwage na problemy podczas przesiadki na x64 a juz pojawilo sie polskie tlumaczenie na stronach Technet nieco innego artu – Wesa Millera, dotyczace tego samego tematu, ale blizej konkretnej platformy. Art jest nieco obszerniejszy, pokazuje nieco historii oraz podobnie do poprzednio linkowanego – opisuje kilka niuans贸w dzialania emulacji x32 na…

0

Windows Server 2008 SP2 beta

Juz wkr贸tce, dla wybranej grupy tester贸w TAP (Technology Adoption Program) udostepniony bedzie Service Pack 2 dla W2k8. Service Pack bedzie zawieral wszystkie poprawki, jakie zostaly wydane do tej pory a podstawowymi zmianami bedzie dodanie wersji RTM Hyper-V [w obecnej wersji trzeba go recznie sciagnac i zainstalowac] oraz zmienione profile zarzadzania energia, kt贸re wedlug test贸w maja…

0

przesiadka na 64 bity

Pomimo, iz wersje x64 istnieja na rynku juz od wielu lat, a obecnie pojawiaja sie ostatnie wersje produkt贸w x32 lub sa wylacznie w wersjach x64, nadal wiele os贸b korzysta z system贸w x32. Dla tych wlasnie os贸b polecam przeczytanie artykulu, kt贸ry opisuje kilka fakt贸w, na kt贸re warto zwr贸cic uwage przed przesiadka na 64 bity. Znajdziecie tam…

3

Windows na siódemkę

Zgodnie z tym co wiele os贸b napisalo na blogach zdecydowano sie przyjac jako nazwe oficjalna produktu nazwe kodowa czyli Windows 7. W mojej opinii nazwa jest interesujaca ale moze czasami doprowadzic do mylenia z Windows Mobile gdzie przyjeto wlasnie takie nazewnictwo: 5, 6, 6.1, 7 (w planach). O decyzji napisal Mike Nash Windows Vista Team….

0

70-113 przedłużone i 3 vouchery gratis!

Jakis czas temu informowalem ze Microsoft wprowadza nowa forme egzamin贸w. Egzamin TS: Windows庐 Server 2008 Active Directory, Configuring jest nadal pilotazowy i nadal nie jest to beta, a zdajacy nie otrzyma wyniku oraz informacji czy go zdal. Ale co sie zmienilo? Pierwszych 3000 uczestnik贸w programu pilotazowego otrzyma az 3 bezplatne vouchery Microsoft! Przedluzono takze czas…

1

Windows Hyper-V Server 2008 RTM

Oficjalnie udostepniono do pobrania Microsoft Hyper-V Server 2008. Jest to produkt bezplatny udostepniajacy niezawodne i zoptymalizowane pod katem wizualizacji rozwiazanie do konsolidacji system贸w Windows i Linux. Gl贸wne cechy Microsoft Hyper-V Server 2008: Nie bedzie wymagal CAL CALe beda wymagane wylacznie dla system贸w hostowanych na Microsoft Hyper-V Server 2008 Zostal wydany w 12 jezykach (brak jezyka…

1